2013. október 25., péntek

Hógolyó ősszel, news, satöbbi
Először is nagyon szeretném megköszönni ezen a gyönyörű őszi napon Reyklani-nak amiért küldött nekem és másoknak egy szépséges szerencsehógolyót :') Nem fogok konkrét személyeket írni, minden idetévedőnek küldöm, és ha tovább akarja ő is küldeni, itt olvashatja a "szabályokat" :D Remélem megbocsátod, hogy én megtanulni nem tanultam meg, csak meghallgattam xd Második pontyban szeretnék mindenkinek remek őszi szünetet kívánni!(Már akinek van). Fanfiction terén szerintem lehet fogok írogatni, már belekezdtem egy csúnya, gonosz spn angst-ba egy videó miatt, azt nem tudom mikorra fejezem be, lehet már ma, de lehet hogy nem :P A terveim a szünetre mondjuk a WTNV hallgatás, hogy eljussak végre legalább a harmincadik részig, aztán sorozat bambulás ezerrel, olvasás(sikerült megszereznem a Good Omenst, muhaha, plusz még már egy ideje ott vár rám két Sherlock kötet), pihizés, satöbbi :)
Egy "nagyobb" terv az a Halloween környéki ottalvás bnőmnél a többiekkel. Azért csak halloween környéki, mert egyik szerencsésebb barátnőm tud menni halloweenezni a városába, és így neki nem lett volna jó az időpont :( De sebaj, mert így Kedden(értitek, Kedden! Spn fanoknak remélhetőleg egyből leesett) tartjuk, aminek nagyon örülök, és ezért kedden offline leszek jobb esetben :) Majd készítünk képeket, lehet egy-kettőt felteszek, amik nem annyira szörnyűek ^^
És ehhez kéne a segítségetek: Nagyon-nagyon nehezen talán sikerült meggyőznöm a többieket hogy nézzünk Spn-t(azért nem akarták, mert teljesen kiakasztottam őket a folyamatos spn rajongásommal), és arra akarlak megkérni titeket, hogy írjátok le a számotokra legijesztőbb részt/részeket, amiket ti úgy gondoltok, nekik is tetszhet, és olyan kéne, ami nem kötődik nagyon a sztoriszálhoz :) A cél a halálra ijesztés! :'D Na, "röviden" ennyi a helyzetjelentés... és now, the weather
Ui: 2000+ látogató! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése