2014. augusztus 3., vasárnap

Díj 2.0~
Még egy díj? Tiszta népszerű vagyok (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Köszönet ezért Emocsibének ^.^ Viszont itt csak a kérdésekre fogok válaszolni, mivel mondjuk a tényekhez már azt a 11-et is nehéz volt összegyűjteni a múltkor ^^""


11 kérdés:

1. Előfordul-e veled, hogy a kedvenc szereplőid (sorra) halnak meg a filmekben/sorozatokban, amiket nézel? Ha igen, hogy viseled? (Értsd; keresel új karaktert, néznivalót stb...)
Igen, ez már egyfajta természetes dolog hogy a kedvenceim sorra halnak meg, és általában úgy vagyok vele, hogy
1, Nah, majd visszatérnek
2, MOFFAT!!!
Bár most a Trónok harcánál finoman szólva is máshogy reagáltam. Igen, nem olyan rég néztem meg a vörös esküvő nevezetű részt, és szerintem nem kell hogy ennél többet mondjak.

2. Ha ismered a Hetalia-t: elégedett vagy Magyarországgal? Eléggé eltalálták szerinted az ország lényét?
    Ha nem ismered: Milyennek képzelnéd el Magyarországot emberi alakban?
Szerintem igen, mivel egy harcos badass lánykarakter, és imádom.

3. Miket szeretsz inkább olvasni: könnyfakasztó angstot vagy mosolyt hozó fluffot?
Egyértelműen fluff, az angstokkal úgy vagyok, hogy szenvedtek már eleget szerencsétlen szereplők (de persze van, hogy csak azért is elolvasok párat).

4. Könnyeztél már meg fanfictiont? Ha igen, melyik fandomból, melyik párossal (esetleg kitől)?
Huh, szerintem biztos volt hogy fanfictionon megkönnyeztem, de most nem jut eszembe hogy melyiken ><

5. Ékszert kell választanod: fém, bőr vagy műanyag?
A fémet mondanám, de félek hogy azt fel lehetne használni ellenem - tudod kiről beszélek -, így lehet maradok a műanyagnál.

6. Mit írsz a legkönnyebben, AU, korhű vagy crossover történeteket? [Ha nem írtál még, melyiket próbálnád meg először?]
Au-kat írok a legkönnyebben, mivel ott bármi lehetséges :')

7. Egy-egy fandom kedvéért mennyi kutatómunkát végzel, hogy értsed/írj róla/fantáziálj róla többet vagy csak mert úgy akarod ?
Na igen, ez az én bajom, hogy egy lusta dög vagyok a kutatómunkához. De persze ha kénytelen vagyok, akkor utánanézek a dolgoknak, mert ez az egyik nagy félelmem, hogy kijavítsanak ha rosszul írtam valamit.

8. Ha bejárhatnád a világot, merre indulnál el, mit néznél meg/látogatnál meg feltétlenül? Hová NEM mennél, akármi történjék is?
Ömm, elég sok hely van ahova elmennék, túl sok hogy felsoroljam, de az tuti hogy Londonba el akarok jutni, hogy megtaláljam a TARDISt, elmenjek a Baker Street-re, megöleljem a Big Bent meg ehhez hasonlókért. Ahova nem mennék, az pedig...kérdéses, nem tudom. Talán olyan helyekre most nem szívesen mennék, ahol épp háború zajlik.

9. A világon hirtelen mindenki átváltozik az ellenkező nemű önmagává. Milyen érzés lenne, hogy viselnéd?
Igencsak boldog lennék, mivel mindig is ki akartam próbálni ezt-azt férfiként. De persze nem akarnék örökké az maradni, mivel mint szoktam mondani, szeretek lány lenni (◕‿◕✿)

10. Az éjszaka közepén felébreszt valami zaj; a szobád ajtaja előtt motoz valami/valaki. Kit/mit szeretnél, hogy ott legyen, és kit/mit egyáltalán nem?
Igazából most a Doktort akartam mondani, de ha ő ott van, az nem jó jel, így őt átesszük a másik kategóriába. Ugyanez a Winchesterekkel.

11. Elhiszed, hogy végre elértük a 11. kérdést? Milyen kérdések voltak? A.: hülye B.:nem annyira
Igen, elhiszem hogy elértünk idáig és c, teljesen jók ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése