2014. augusztus 25., hétfő

A kötelezők köteleznek
Na igen, szóval ez az egyik ok meg a lustaság amiért nem volt semmi új történet felrakva egy ideje, és ezért elnézést kérek, de hirtelen közbejött egy angoltábor ami felrúgta a betervezett kötelező olvasás beosztásomat, így most szenvedek a szexista-de-megtérni-látszó főszereplővel és a többi drágalátos szereplővel (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ De legalább addig is van ideje a nyarát kiélvező ihletemnek hogy visszatérjen szeretett ihletőjéhez~ Nos, most még jöhetne egy kisregény arról, hogy egy hét múlva visszatérek Lucifer és barátai kalandos világába és hogy én ennek mennyire örvendezek, de szerintem mindenki így van ezzel aki még eme oktatási rendszerben sínylődik, így inkább hagyom ennyibe, és helyette berakom ezt a cuki kis képet hogy lelket öntsön belénk. Ja meg persze a Doctor Who új évada is lelkesítően hat de ezt említeni sem kell

2 megjegyzés:

  1. Bár azt tartják, hogy csak a Puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot, de lássuk be, hogy újdonsült Doktorunk szemöldökei se bírnak kevesebb ösztönző erővel. (Komolyan belebolondultam Capaldival, eszméletlenül tetszik és nyünyünyünyünyü)
    Küldöm neked is az erőt és energiát és kérlekneveddészre, hogy mennyire nem kommenteltem. De remélem, hogy azért a Pokolban nem szednek szét teljesen. Közbenjárok Crowleynál a te érdekedben is. (Vagy összeszedem a bátorságom és ráveszem a skót Dokinkat, hogy húzzon ki a pácból. De hallod én kicsit nagyon tartok tőle.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Capaldi forever(persze csak a Tenth Doctor után, mert hát na), és ha sikerül eltennie láb alól Clarát akkor aztán végképp dúlni fog a szeretet - mert hát Clara nem pont a kedvencem, és szeretnék végre valami jó útitársat tudni mellé -.
      Most már az erő velem van, köszi, így talán több energiám lesz bármit is csinálni~ És nem, nem veszem észre ha te sem veszed észre az én komment kihagyásaimat, mert hát mostanság inkább a sorozatokba/animékbe tartok spurit, így a fanfictionöket meghagyom egy picit későbbre.
      Nekem az is tökéletes ha Crowleynál közbenjársz, de a Doctort is megkérheted, mert én viszont nem tartok tőle, max, ha Dalek lennék vagy valami hasonló. Na akkor tényleg félve enném a reggelimet. Ja meg egyébként is én őrzöm a Tardisát, így nem hinném hogy bármi történne velem~

      Törlés