2014. június 28., szombat

Ihlet, gyere haza...+ Con
Ahogy jött, úgy eltűnt minden ötlet, és csak nézek ki a fejemből, várva hogy valami normális eszembe jusson, nem sok sikerrel... és ebben az sem segít hogy az összes olyan sorozat hiatus-on van, amiből fanficet szoktam írni tehát így az egyedüli segítségem is elveszett. Brühühü szomorú a blogger, mert nem tud mit írni, így nem sokára megy is vissza GoT-ot nézni (már lassan sikerül befejeznem a második évadot, fuck yeah). Na de a másik kérdésem pedig hogy bloggertársaim közül ki fog jönni olyan szűk egy hónap múlva a nyári conra? :3 Csak mert nem akarom hogy megint az legyen, hogy kiderül hogy egy csomóan ott voltak és még csak nem is találkoztunk, vagy ha igen akkor lehet nem ismertem fel hehe ^.^". Valaki esetleg tervez cp-zni is?
Nos, ennyi lettem volna csak hogy ne higgyétek hogy belehaltam a nyári napsütésbe. Mert nem, nem haltam bele, de annál inkább az ötletmentességbe meg abba hogy már rongyosra hallgattam a legtöbb számot és nem találtam újakat. Chh. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése