2013. október 4., péntek

1000 megtekintés!
És nem, nem kötöttem üzletet semmilyen démonnal sem, szóval eléggé meglepődtem hogy már ennyien rátévelyedtek az én kis oldalamra. Na most azon kívül hogy lemegyek és veszek magamnak valami édességet amivel ünnepelek(majd lefotózom és oldalra belinkelem, mert néha ilyen idiótaságokhoz van kedvem), megkérdezem azt a pár személyt aki esetlegesen vissza is tért/tért, hogy mit szeretnének? :) Én mindenbe benne vagyok, akár csak egy kis képecskét szerkeszteni, akár kérdés-felelet(bár nem hiszem hogy bárki is kíváncsi lenne rám, meg egyébként sem túl hasznos szerintem), vagyis bármiben! Le van zsibbadva az agyam, így nem jut túl sok minden az eszembe, ezért is kérném hogy írjatok ötleteket, mert ha elrontjátok a napomat *átváltott pszichopata hangra* akkor rátok küldöm a vérnyulamat és az lesz a nasija, ha jókedvem van, persze. Ha nincs, akkor... azt nem akarjátok tudni.
Ui: Majd holnap hozok új történetet, mert ma mire megírom ilyen álmosan, már elég késő lesz.
Ui2: Jó hétvégét mindenkinek! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése